ویلای 4 میلیون دلاری برای ماشین بازها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ



ویلای 4 میلیون دلاری برای ماشین بازها
نوشته شده در یک شنبه 9 شهريور 1393
بازدید : 77
نویسنده : hasan gholipour

خانه ای که مشاهده کردید به تازگی با قیمت 4,000,000 دلار در شهر Bellevue در واشنگتن برای فروش گذاشته شده؛ این ویلای دو طبقه حدود 630 متر زیربنا دارد که در طبقه اول آن دفتر کار، کارگاه و یک سالن کوچک ورزشی وجود داشته اما سالن پذیرایی، دو اتاق خواب و آشپزخانه آن هم در طبقه دوم هستند. جالب ترین ویژگی این خانه در همان طبقه دوم است! در این طبقه یک پارکینگ اختصاصی با گنجایش 16 خودرو تعبیه شده که دو ورودی/خروجی دارد؛ یکی از درب پارکینگ طبقه دوم که مستقیما به خیابان می خورد و دومی هم بالابر تعبیه شده در طبقه اول است که می توان به کمک آن خودروها را میان طبقات جابجا کرد.

 

 

buy-this-car-lovers-mansion-for-4m-photo-gallery-video_14

 

اما اگر به جزییات طبقه دوم این خانه دقت کنیم خواهیم دید که از رنگ قرمز زیاد استفاده شده که البته بی دلیل هم نیست؛ طراحی فضای داخلی این خانه را استودیوی ایتالیایی Snaidero انجام داده و طرح استفاده شده در آن نیز Snaidero Ferrari نام دارد که با همکاری طراحان پنین فارینا ساخته و پرداخته شده است.

 

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/buy-this-car-lovers-mansion-for-4m-photo-gallery-video_13.jpg



:: برچسب‌ها: طراحی , تفریحی , سرگرمی , تکنولوژی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: